Witam Was serdecznie.
- Ostatnio poruszany był temat teatru. Dziś zajmiemy się filharmonią i operą. Porozmawiajcie z rodzicami na ten temat. Czym się różnią, jaki rodzaj muzyki tam usłyszymy (muzyka poważna), na czym polega praca dyrygenta w orkiestrze, jak należy się zachowywać w takich miejscach?
- Praca w ćwiczeniach: wykonajcie ćw. na str.57-58.
- Poproście rodziców o pomoc. Przygotujcie pojemniczek, do którego włóżcie 10 ziaren fasoli ( mogą być guziki, klocki itp.) i wykonajcie polecenia:
- Wyjmijcie z pojemnika 5 fasolek, dołóżcie 3 (5 dodać 3). Ile macie teraz fasolek?
- Na stoliku macie 8 fasolek, zabierzcie 4. Ile zostało fasolek?
- Macie 2 fasolki, dodajcie8. Ile macie razem fasolek?
- Teraz macie 9 fasolek, ma zostać 6. Ile zabraliście i włożyliście do pojemnika?
- Macie na stole 5 fasolek, zabierzcie 5 i włóżcie do pojemnika. Ile fasolek wam zostało? ( nic, zero ).
Możecie tak z rodzicami ćwiczyć.
- Zbliżają się święta. Kto może niech zasieje na spodeczku rzeżuchę. Będzie to ładna dekoracja na stół, a można też ją zjeść. Jest bardzo zdrowa.
- Zadanie dla chętnych. Kto chce może zrobić kurkę. Wykonuje się ją z samych serduszek. / Załącznik Kurka /
Życzę miłego dnia i pozdrawiam.
Wychowawczyni