Witam Was serdecznie
Widziałam prace, które przysłaliście do mnie. Muszę Was pochwalić. Są piękne. Gratuluję. Od dziś pracujemy na naszych książeczkach. Zatem życzę powodzenia i do dzieła. Dacie radę . wierzę w Was.
Szanowni Państwo .
Na dziś zaplanowałam :
Podręcznik s.94-95
Ćwiczenia s. 50
Ćwiczenia do kaligrafii s. 24
- Rozmowa z dziećmi na temat obrazów z zwróceniem uwagi na portret i autoportret. Wyjaśnienie dzieciom tych pojęć. Wykonanie portretu w ćwiczeniach s. 50.
- Wprowadzenie liter P,p.
– Podręcznik s. 94-95. Mamy trzy podstawowe wyrazy: plakat, Poldek, słup. Wyrazy te dzieci dzielą na sylaby, na głoski i starają się określić czy to jest samogłoska czy spółgłoska.( spółgłoska –niebieski)
– Podanie przez dzieci kilka wyrazów zaczynających się na P, kilka wyrazów kończących się na P i kilka wyrazów gdzie P jest w środku wyrazu.
- Próba czytania sylab z podręcznika, wyrazów i tekstu z nową literką.
- Praca w ćwiczeniach do kaligrafii – pokazany jest sposób jak należy pisać nową literkę. Wyraz na samym dole to: plama.
Zadanie dla chętnych.
Narysuj na kartce z bloku portret swojej mamy lub taty.
Dziękuję D.Turek